مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-07اقتصادي

پروژه های کشاورزی اقلید به بهره برداری رسید


طرح های کشاورزی شهرستان اقلید همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به بهره برداری رسید.

- رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس دوشنبه 18 بهمن در آیین افتتاح این طرح ها، گفت: یکی از بزرگترین گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی استان فارس در شهرستان اقلید گشایش یافت.

مجتبی دهقان پور با بیان اینکه این گلخانه در سطح دو هکتار در روستای تنگ براق احداث شده است، عنوان کرد: این گلخانه هوشمند، مکانیزه، مجهز و استاندارد مدیریت می شود که سیستم گرمایشی از کف است و وضعیت تولید مطلوبی دارد.

به گفته او؛ یک واحد پرورش مرغ تخمگذار 360 هزار قطعه ای از دیگر پروژه های کشاورزی است که در فاز اول به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس اظهار کرد: پروژه بعدی افتتاح سردخانه نگهداری مواد غذایی و میوه با ظرفیت 1500 تن و همچنین واحد پرورش قارچ به میزان 660 تن در وسعتی بالغ بر 4500 مترمربع است.

دهقان پور با بیان اینکه افتتاح پروژه های کشاورزی نشان دهنده تلاش تولید کنندگان برای دستیابی به امنیت غذایی و خود اتکایی در تامین محصولات کشاورزی است، خاطرنشان کرد: جا دارد از توجه استاندار فارس که دغدغه تولید و رفاه تولید کنندگان را دارند و همچنین همت تولید کنندگان، تشکل ها، کارشناسان و محققین قدردانی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های کشاورزی اقلید به بهره برداری رسید

پروژه های کشاورزی اقلید به بهره برداری رسید